2017-11-19

Курс Тактичної медицини для Українського Легіону

Дводенний теоретичний та практичний тренінг з тактичної медицини для Українського Легіону знімала ще в березні, і так як знімала суто для себе, завантажилась роботою, забула про зйомку, і ось не так давно випадково знайшла фото. Дуже цікавий  курс, пізнавальний, і я вважаю, потрібний для багатьох з нас у державі, що четвертий рік у війні. Особливо потрібні знання досвідчених тренерів, що мають багаторічний досвід надання медичної допомоги під час військових дій. Доречі, обличчя тренерів замальовані на фотографіях на їх прохання.
Під час практичної частини тренінгу, пам'ятаю, мало щось вибухнути, щоб наблизити події до бойових, про що мене попередили тихенько, але не сказали коли саме це станеться. Коли пролунав вибух і хтось крикнув: "Вспишка зліва", частина чоловіків побігла рятувати мене від вибуху, намагаючись повалити на землю. Ледве встояла, кричу: "Я не цивільна, я фотограф!" Отак, навіть на навчаннях, спрацьовує не тільки інстинкт самозбереження, але хлопці думають ще й про тих, кого можуть врятувати по ходу, що дуже цінно!)) 
Якби мені довелося ще раз побувати на такому тренінгу, я би писала вже все на відео, дуже жалкую, що багато чого забула, аджде практики немає.















































Комментариев нет:

Отправить комментарий